kontakt@dzikakrew.pl

LP#3 – przed startem

LP#3 – przed startem

  • CO ZABRAĆ ZE SOBĄ ?
    • Telefon z nr do organizatora: 609-114-100,
    • Kompas,
    • Odzież na różne warunki pogodowe – bawimy się czy słońce, czy deszcz..,
    • Prowiant na czas przebywania na trasie,
    • Spray przeciw owadom, które można spotkać w lesie,
    • Pozytywne nastawienie … 😉
  • KOMPAS – każdy zespół powinien posiadać co najmniej jeden kompas. Istnieje możliwość awaryjnego zakupu w bazie zawodów
  • KOSZULKI – osoby, które zamówiły pamiątkowe koszulki, będą mogły odebrać je razem z pakietem startowym
  • MAPY – zostaną przekazane zespołom tuż przed startem
  • NAGRODY – dekoracja zwycięzców oraz wręczenie wszystkim zespołom pamiątkowych medali i nagród – sobota, ok godz. 16:30
  • NOCLEG – każdy zespół może skorzystać z bezpłatnego noclegu w Szkole Podstawowej nr 1 w Wasilkowie (23/24 i 24/25 sierpnia). Bazę otwieramy w piątek 23 sierpnia o godz. 16:00.
  • PAKIETY STARTOWE – można odebrać:
    • piątek (23 sierpnia), 16:00 ­­­– 19:00, Szkoła Podstawowa nr 1 w Wasilkowie, ul. Mickiewicza 2, Wasilków – wejście od ulicy Kościelnej
    • sobota (24 sierpnia), 10:00 – 10:45, Plac zabaw w Świętej Wodzie – drewniana wiata w okolicy ogniska
  • PARKING PRZED STARTEM – górka w pobliżu placu zabaw w Świętej Wodzie (ok 50m od bazy zawodów) – teren będzie oznakowany
  • POSIŁEK – wydawanie posiłków w Restauracji Centrum Pielgrzymkowo-Turystycznego Święta Woda w sobotę w godz. 14:00 – 16:00
  • TOALETY – w Centrum Pielgrzymowo Turystycznym Święta Woda (darmowe dla uczestników imprezy)
  • ZAPISY – z uwagi na wyczerpany limit miejsc, zapisy będą możliwe jedynie w przypadku, gdy w sobotę do godz. 11:00 zarejestrowany zespół nie odbierze swojego pakietu startowego
  • ZŁA POGODA – impreza odbędzie się niezależnie od warunków atmosferycznych
Nie znaleźliście odpowiedzi na swoje pytania ? – piszcie: kontakt@dzikakrew.pl, dzwońcie: 609-114-100
 
PRZYBYWAJCIE ! ZAPRASZAMY !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *